Raspberry Pi که داخل موش پر شده یک کامپیوتر همه کاره واقعی است

Raspberry Pi که داخل موش پر شده یک کامپیوتر همه کاره واقعی است

شما آن رایانه های رومیزی "همه کاره" مانند Apple iMac و نام خیال انگیز را مشاهده کرده اید HP All-in-One. آنها برای افرادی که قصد ارتقاء اجزای رایانه خود را ندارند ، جذابیت خاصی دارند. تنها یک مشکل وجود دارد: آنها در واقع همه در یک واحد نیستند. مطمئناً کامپیوتر در مانیتور تعبیه شده است ، اما هنوز یک ماوس و صفحه کلید جداگانه دارید. از طرف دیگر ، موس رایانه YouTuber Electronic Grenade یک دستگاه همه کاره واقعی است.

بله ، درست است ، این یک ماوس رایانه است که همچنین یک رایانه در ماوس است. این شامل همه چیز است که یک کامپیوتر باید از جمله مانیتور ، صفحه کلید و بدیهی است موس باشد. شگفت آور است که اندازه آن نیز معقول است و باید به راحتی در دست اکثر افراد قرار گیرد. یک صفحه کوچک تلنگر در جلو میز دسکتاپ را نشان می دهد و صفحه کلید برای تایپ خوب مطابق شکل بیرون می آید.

الکترونیک نارنجک بدن موش را در Autodesk Fusion 360 و 3D- قطعات را چاپ کرد رایانه داخل آن Raspberry Pi Zero W است و وسایل الکترونیکی دو موش USB به داخل آن پیوند زده شد. یک صفحه کلید مینی بلوتوث در پایه ذخیره می شود و صفحه نمایش آن یک OLED کوچک 1.5 اینچی تمام رنگی است. سرانجام ، یک شارژر Adafruit Micro-LiPo و باتری 500 میلی آمپر ساعتی همه را تغذیه می کند. این باتری احتمالاً فقط یک یا دو ساعت دوام می آورد ، اما در عین حال محاسبات همه جانبه را ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد