کلاس درس دیترویت مشارکت دولتی دانش آموزان سیاه پوست را در علوم کامپیوتر دو برابر می کند

کلاس درس دیترویت مشارکت دولتی دانش آموزان سیاه پوست را در علوم کامپیوتر دو برابر می کند

دانش آموزان در کلاس اصول علوم رایانه AP Zach Sweet

توجه: از سپتامبر 2020 ، این پست حاوی زبان یا گرافیک قدیمی است که به "اقلیت های کم نماینده" اشاره می کند. برای مشاهده خط مشی فعلی ما در مورد نژاد ، قومیت و جنسیت ، این مقاله پشتیبانی را مشاهده کنید.

پاییز گذشته ، معلم دیترویت ، زاک شیر ، آموزش اصول علوم کامپیوتر AP را آغاز کرد - اولین دوره علوم کامپیوتر ارائه شده در دبیرستان رنسانس - با شرکت 35 دانش آموز در کلاس افتتاحیه. از این دانش آموزان ، 63 درصد زن بودند و 100 درصد اقلیت های کم نماینده بودند. در بهار 2018 ، کلاس او به تنهایی 225 increase افزایش تعداد دانش آموزان سیاه پوست را در کل ایالت میشیگان با موفقیت در آزمون از سال 2017 تا 2018 نشان داد.

زاک واقعاً خود را از نظر فنی در نظر نمی گیرد پسر متفکر ؛ او یک دوره علوم کامپیوتر در کالج گذرانده بود ، اما مدام خود را در حال گذراندن آن می دید. "و اگر صادق باشم ، من یک سال پیش یک تلفن هوشمند گرفتم."

اما این بر نحوه برخورد او با تدریس و یا آنچه دانش آموزانش یاد می گیرند تأثیر نگذاشته است. در سال 2017 ، زاک به فیلادلفیا رفت تا در برنامه آموزش حرفه ای Code.org برای معلمانی که برای اولین بار علوم رایانه را به مدارس خود می آورند ، شرکت کند. و بعد از گذراندن یک تابستان در Code.org ، علاقه او به علوم رایانه تغییر کرد.

وقتی زاک در پاییز شروع به تدریس کرد ، خودش تک تک شاگردان خود را استخدام کرد - دانش آموزان سال دوم که هندسه تازه کار خود را گرفته بودند. کلاس ، دانشجویانی که از برنامه پل تابستانی رنسانس (برنامه تابستانی برای تازه کاران ورودی) استخدام شده بودند ، و خردسالان و سالمندان کلاس AP Calculus او.

"من از تدریس کلاس عصبی بودم ، اما از این مدل کاملاً لذت بردم. جایی که معلمان یادگیرندگان اصلی هستند و به دانش آموزان فرصتی داده می شود تا آبها را کاوش و آزمایش کنند و پاسخ ها را برای خود بیابند. در عرض چند روز ، هر ترسی که داشتم قطعاً از بین رفته بود. "

او همچنین با شروع تدریس علوم کامپیوتر از مدرسه حمایت بسیاری کرد. دبیرستان رنسانس یک مدرسه ابتکاری ملی ریاضی و علوم است که برای معلمان و دانش آموزان آموزش و حمایت می کند تا اطمینان حاصل شود که همه منابع لازم برای موفقیت را دارند. زک همچنین به آلبرت لی ، داوطلب مایکروسافت TEALS در کلاس درس ، معتقد است که تأثیر زیادی بر دانش آموزان و موفقیت خود داشته است. آلبرت در دبیرستان رنسانس داوطلب می شود و به دانش آموزان نشان می دهد که می توانند در صنعت فناوری موفق شوند. "در یک مقطع از سال ، دانش آموزان من کلاس را با یک کلاس هنری مقایسه کردند - آنها احساس کردند که فضای زیادی برای استفاده از خلاقیت خود دارند و احساس کردند می توانند خود را از طریق علوم کامپیوتر بیان کنند."

زاک قبل از دوره ، در میانه و در پایان سال ، دانش آموزان خود و رویکرد و برداشت آنها از علوم کامپیوتر را مورد بررسی قرار داد. تغییری که شاگردانش تجربه کردند مشهود بود. "در پایان سال ، 100 students از دانش آموزان من گفتند که موافق هستند یا کاملاً موافقند که هر کسی می تواند یاد بگیردعلوم کامپیوتر. نگرش ها کاملاً تغییر کرد آنها از نگرانی به واقع لذت بردند. " کندرل - یکی از شاگردان زاک - گفت که دانش آموزان باید "از این کلاس که در بسیاری از مدارس دیگر وجود ندارد استفاده کنند." هنگام یادگیری از محدوده راحتی خود خارج شوید. بنابراین در طول سال ، دانش آموزان تمرین می کردند که چگونه چالش ها را پشت سر بگذارند. چه با همکاری ، درخواست کمک و یا ایده پردازی ، دانش آموزان نه تنها علوم کامپیوتر را آموختند ، بلکه این چالش خوب است. "شما باید فرهنگ ایمنی را ایجاد کنید ، فرهنگ پذیرش ریسک پذیری ، احساس امنیت کافی برای ریسک پذیری و تقسیم اشتباهات. راههای متعددی برای حل مشکلات وجود دارد ، و این کلاس واقعاً به اجرای آن کمک کرد. "

تلاشها و رویکردهای او برای آموزش علوم رایانه منجر به تأثیر باور نکردنی بر تنوع علوم رایانه در میشیگان شده است. امسال 33 نفر از 35 دانش آموز وی در آزمون اصول علوم کامپیوتر AP شرکت کردند - 27 دانش آموز قبول شدند. از 27 دانش آموزی که قبول شدند ، 26 نفر آمریکایی آفریقایی تبار و 1 نفر لاتین تبار بودند. در سال 2017 ، تنها 11 دانش آموز سیاهپوست در کل ایالت میشیگان در آزمون اصول علوم کامپیوتر AP شرکت کردند و هشت نفر در آن شرکت کردند.

اما میراث قابل توجه اولین کلاس علوم کامپیوتر دبیرستان رنسانس در کشفی است که دانش آموزان انجام می دهند. در مورد امکانات آینده خود در پاییز آینده ، یکی از شاگردان زاک قصد دارد در دانشگاه هاروارد - و دیگری در اسپلمن - شرکت کند و هر دو دختر قصد تحصیل در رشته کامپیوتر را دارند.

"من فکر می کنم اگر می خواهید در حقوق صاحبان سهام تغییر ایجاد کنید ، تلاش فعالانه دانش آموزان دختر و اقلیت در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه ها و در زمینه شغلی به طور کامل نمایان نشده اند و ما واقعاً می خواهیم این امر تغییر کند. فلسفه تدریس من این است که اگر انتظارات زیادی از دانش آموزان داشته باشید ، آنها همیشه به این انتظارات خواهند رسید. معلمان هرگز نباید مانعی برای دانش آموزان ایجاد کنند. 82 دانش آموز قبلاً برای سال تحصیلی آینده ثبت نام کرده اند. به نظر می رسد که دانش آموزان دبیرستان رنسانس آماده اند تا بار دیگر رکوردها را بشکنند.

این بخشی از مجموعه فعلی ما "Profiles in CS" است ، جایی که ما می نشینیم و با افرادی که از طریق رایانه در جامعه خود تغییر ایجاد می کنند ، گفتگو می کنیم. علم.

به هر دانش آموزی این فرصت را بدهید که یاد بگیرد و علوم رایانه را به مدرسه شما بیاورد. ؟ یک خط برای من بگذار!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد