آلن تورینگ - جشن تنوع در علوم کامپیوتر

آلن تورینگ - جشن تنوع در علوم کامپیوتر

ماه غرور مبارک! در این ماه زمانی را برای تجلیل از معلمان و دانش آموزان LGBTQIA+ اختصاص می دهیم ، می خواستیم نگاهی به یک رهبر تاریخی کلیدی در علوم کامپیوتر بیندازیم.

آلن تورینگ ، 1927

در اوایل قرن بیستم ، آلن تورینگ بسیاری از ایده های اساسی علم کامپیوتر را تعریف کرد. در حالی که رایانه های روز تورینگ روی ریاضیات متمرکز بودند ، او می توانست امکانات را با محاسبه باز کند و در مورد توانایی هوش مصنوعی تعجب می کرد. در دهه 1950 او آزمایشی را که ما هنوز از آن برای درک هوش رایانه استفاده می کنیم تعریف کرد. آزمون تورینگ یک کامپیوتر را برای گفتگوی انسانی به چالش می کشد.

اگر با یک انسان و یک کامپیوتر بسیار هوشمند از طریق نوشتار صحبت می کنید (بنابراین نمی توانید رایانه را ببینید) ، آیا می توانید بگویید کدام کدام است؟ اگر نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید ، رایانه "آزمایش تورینگ" را برای تقلید موفقیت آمیز هوش انسانی گذرانده است. امروزه اینترنت مملو از ربات هایی است که در پیام های کوتاه یا موضوعات خاص از انسان تقلید می کنند ، اما هنوز هیچ رایانه ای در یک مکالمه گسترده که تنها به یک موضوع محدود نمی شود ، آزمون تورینگ را گذرانده است.

سراسر جهان در جنگ دوم ، تورینگ نقش مهمی در استفاده از رایانه ها برای شکستن پیام های رمزگذاری شده نازی ایفا کرد. با این حال ، پس از جنگ ، در سال 1952 ، تورینگ در زمانی که در بریتانیا غیرقانونی بود به همجنس گرایی محکوم شد. به عنوان بخشی از مجازات ، او مجبور شد کار خود را در زمینه علوم رایانه ای به دولت واگذار کند.

امروزه ، دولت تورینگ و دیگر مردانی را که تحت این قوانین محکوم شده اند تبرئه کرده است. اما ، ما هرگز نمی دانیم که تورینگ چه چیز دیگری می تواند در زمینه علوم رایانه کمک کرده باشد. با حمایت از همه دانش آموزان ، ما از توانایی آنها برای مشارکت در راههایی که امروز تصور نمی کنیم ، استفاده می کنیم. یکی از آنها از علوم رایانه برای کمک به درمان بیماری استفاده می کند ، دیگری از جامعه محلی آنها پشتیبانی می کند و شاید یکی از اولین نرم افزارهایی که آزمون تورینگ را پشت سر می گذارد ، بسازد.

آلن تورینگ تنها یکی از بسیاری از LGBTQIA+ بود رهبران در زمینه علوم کامپیوتر ما می خواهیم از معلمان خود تشکر کنیم که تلاش می کنند کلاس های درس خود را برای دانش آموزان با هر گرایش جنسی و هویت جنسیتی شامل شوند.

حمایت خود را نشان دهید

علاقه نشان داده شده برای پیراهنی که تیم ما در رژه افتخار سیاتل در سال گذشته طراحی کرده و می پوشید ، فوق العاده جذاب بود. بنابراین بار دیگر ، ما آنها را برای خرید برای هر کسی که بخواهد حمایت خود را از افراد LGBTQIA+ و حقوق صاحبان سهام در آموزش علوم رایانه نشان دهد ، در دسترس قرار می دهیم. سفارشات باید تا جمعه 15 ژوئن انجام شود و پیراهن ها حدود دو هفته پس از آن تحویل داده می شوند.

و بسیاری از تیم های ما در اینجا در Code.org امسال دوباره در رژه افتخار شرکت می کنند. سیاتل حمایت از معلمان ، دانش آموزان و همکاران LGBTQIA+ ما. در اینجا یک عکس از سال گذشته است:

تیم Code.org ، رژه غرور سیاتل 2018

آلیس استینگلاس ، Code.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد