ازدواج ، فرزندپروری و مردانی که دارای ماهی بزرگ هستند

ازدواج ، فرزندپروری و مردانی که دارای ماهی بزرگ هستند

خطرات و شادی های دوست یابی آنلاین در 50 سالگی

عکسهای Shutterstock توسط Fabien Monteil ، Rocksweeper ، Volodymyr TVERDOKHLIB و Matt Jeppson

اگر سالها در صحنه همسریابی آنجا بوده اید ، شما این فرصت را داشتید که در آبهای پر از دوستیابی آنلاین حرکت کنید. اما اگر 50 ساله باشید و بعد از یک رابطه طولانی مدت به طور ناگهانی "خارج از خانه" مجرد شوید ، دوست یابی آنلاین بیشتر از اینکه سرگرم شود ، بیشتر شبیه بازی در ترافیک است. شما در طول این سالها و دوست یابی تغییر کرده اید - دوست یابی واقعاً تغییر کرده است.

وارونه ، بسیاری از افراد همسران روح واقعی خود را که تازه مجرد آنلاین نیز هستند پیدا می کنند. اینترنت می تواند یک اتصال عالی برای هر کسی باشد که وقت و حوصله ندارد منتظر بماند که آقای حق در خط نسخه در Walgreens مقابل آنها ظاهر شود یا در پارکینگ Trader Joe جایی که شما اعداد را بعد از یک گلگیر خفیف رد و بدل کنید.

و در این مرحله فن آوری تنها اخلال کننده نیست. قرار ملاقات در این سن کاملاً با قرار ملاقات در 20 سالگی شما متفاوت است زیرا ساعت بیولوژیکی شما به طور رسمی متوقف نشده است. احتمال اینکه اگر به تازگی از یک ازدواج طولانی خارج شده اید ، لزوما حتی نمی دانید که به دنبال چه چیزی هستید. قلب شما ممکن است به طور موقت برای تعمیر بسته شود.

برای من ، من آنجا بودم و این کار را انجام داده بودم که پیدا کردن کسی که بهترین دوست من باشد /من را روشن کند /یک شوهر و پدر بزرگ باشد برخی از کودکان پشته شده ژنتیکی.

همانطور که در میانجی گری ها حرکت می کردم ، و بعداً ، حضور در دادگاه ، سرسام آور کردن صورتحساب وکیل ، فروش خانه ام و کوچک کردن ، من به دنبال هیچ یک از این موارد نبودم. من در آن لحظه زندگی می کردم. من ناامیدانه می خواستم کمی لذت ببرم. من می خواستم کفش سکسی بپوشم و از خانه خارج شوم. من می خواستم دلیلی برای اپیلاسیون در یک اینچ زندگی ام داشته باشم. من به سادگی می خواستم شخصی را پیدا کنم که از آن لذت ببرم و از من لذت می برد.

من به عنوان یک پروژه - یک مرحله بعدی اعصاب خردکن در سفر مجردهای من ، به ایده کامل خودم در ترافیک قرار دادن نزدیک شدم.

یک تحقیق کامل ، من فهمیدم که قبل از ایجاد یک نمایه خوب کوپید ، من می فهمم چه چیزی کار می کند ، و در مورد چگونگی انتخاب دسته برای افراد تحقیق کردم. من یک اسم عالی انتخاب کردم و تصمیم گرفتم با نمایه خود لذت ببرم. سپس کبوتر شدم ، اول سر.

و در آنجا رژه مردهای مجردی بودند ، "مثل من" در آنجا " من به عنوان بخشی از تحقیقاتم از مشخصات آنها حوصله سر بردم. قضاوت در مورد شخصیت شخص به سادگی توسط چند عکس حمام با نور کم و عکس سلفی ماشین (امیدواریم که وقتی برای این عکس ها جلوی چراغ قرمز می گیرند متوقف شوند) می تواند چالش برانگیز باشد.

و سپس ماهی ها بودند. مهم نیست که کدام برنامه دوستیابی را بررسی کردم ، در آنجا دریایی از مردان ناهموار در فضای باز وجود داشت که ماهی در دست داشتند ، میله های ماهیگیری یا ماهی را با افتخار در قایق نشان می دادند که آنها را فریب داده بودند /آویزان کرده بودند /گرفتار شده بودند.

آیا این قرار بود من را روشن کند؟ داشتم به گربه مان Pearldrops در بروکلین چشمک می زدم و با افتخار یک موش مرده را در آشپزخانه خود می انداختم.او آنقدر اعتماد به نفس داشت که ما به اندازه او از دیدن بدن بی جان و گردن شکسته ماهرانه او هیجان زده خواهیم شد. من مطمئن هستم که واکنش وحشتناک ما استقبالی نبود که او امیدوار بود.

جذابیت موضوعی کاملاً ذهنی است. جامعه شناسانی وجود دارند که آنچه را برای همسر بالقوه جذاب می دانند ، مطالعه کرده اند و جالب است که چگونه هنجارها و فرهنگ بر آنچه مردم از نظر مطلوب می دانند ، تأثیر می گذارد. من بعنوان بخشی از تحقیقاتم مقالاتی را خواندم.

خواندن این مطالب دیدگاه من بود. آیا این بچه ماهی های بزرگ برخی از توانایی های شکار /جمع آوری نئاندرتال را نشان می دادند؟ آیا آنها به سادگی این یادداشت را دریافت نکردند که این دیگر موردی برای ما نیست که امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرد؟ احساس کردم که می خواهم برای چند نفر از آنها بنویسم و ​​به او بگویم ، سلام ، آیا می توانی ژست بخوانی یک نیویورکی که به پریوس تکیه داده است ، یا از غلت خوردن خرچنگ دریایی در یک کامیون غذا - چیزی ، هر چیزی که شامل ماهی های مرده نباشد لذت ببری؟

خبر خوب این است که اگر بخشی از خانمها در آنجا وجود دارند که کاملا عاشق ماهیگیری با پرواز هستند و توسط یک فریبنده پر زرق و برق و برخی از مسابقات /گیتورها ، کرم ها و فلانل جذب می شوند ، هزاران مرد وجود دارد که فقط در حال مرگ هستند با شما ملاقات می کنم!

اولین قرار اوکی کوید من با یک پسر شیرین و جذاب بود ، احتمالاً چند سال کوچکتر از من که با همسر و بچه هایش در حومه شهر زندگی می کردم. از آنجا که من مشخصات او را خوانده بودم ، نگاهی کوتاه به عکس او انداختم و با او تبادل نظر خوبی داشتم ، کنجکاوی من به اوج خود رسید.

ما در Ceviche در ونیز برای مارگاریتاس (و ceviche) ملاقات کردیم و او توضیح داد چگونه همسرش با این ایده افتتاح ازدواج خود را از هیچ جا او را متعجب کرده است. من مودبانه گوش دادم و فکر کردم که آیا این الگوی جدیدی از ازدواج است که واقعاً م workedثر واقع شده است ، یا او دیگر به سادگی درگیر او نمی شود اما او واقعاً خانه و کمک به کمک والدین را دوست دارد؟

ما کاملا خوب بودیم شام و یک قدم زدن دوست داشتنی به پایین ساحل. من فکر می کنم اگر من یک شیمی با گای متاهل از حومه شهر داشته باشم ، این شرایط می تواند برای من یک رابطه بدون رابطه /رابطه جنسی بدون رشته را برای من داشته باشد ، اما وقتی در ساحل بوسه می زدیم هیچ چیز احساس نمی کردم. او شایان ستایش بود ، اما من واقعاً می خواستم به خانه بروم و در چند قسمت از House Hunters International بیش از حد شربت بخورم ، سوربت بخورم و بخوابم.

به غیر از افراد متاهل ، من یک زیر مجموعه دیگر پیدا کردم ، که برای مدتی برای من کار کرد: فرزندی. او هرگز ازدواج نکرد ، مستقر نشد ، بچه دار نشد یا هیچ مسئولیت واقعی ای نداشت. او عالی به نظر می رسد ، (بدون پدر در آنجا وجود دارد) ، با وسواس کار می کند ، شیک لباس می پوشد ، و همیشه برای هر چیزی آماده است - روز ساحل ، سفر جاده ای ، آخر هفته از دست رفته در رختخواب.

برای ایجاد احساسات نسبت به یک مرد جوان ، می فهمید که سابقه دوام نیاوردن او در روابط به دلیل داشتن یک شخص درگیر در پیتر پن است که یا نمی تواند نیازهای دیگران را تشخیص دهد ، یا خیلی علاقه چندانی به آنها ندارد. اگر می توانید جا بیفتیدبرنامه و شیوه زندگی او بسیار عالی هستید و اگر در انحصارطلبی نباشید ، این کاملا می تواند م workثر باشد. اما اگر بزرگسالی هستید که به دنبال یک ارتباط روح عمیق هستید ، باید توجه داشته باشید که ممکن است در ردیف چهارم یا پنجم لیست اولویت های او شلیک کنید ، اما هرگز به عدد یک یا شماره دو برخورد نخواهید کرد. < /p>

جان هام کاملاً مجسم از آدمک در ساقدوش عروس است. من عاشق این هستم که کریستن ویگ سرانجام از خواب بیدار شده و او را رها می کند و او در Porche خود را صدا می زند و فریاد می کشد: "تو از من استفاده کردی! مسئله بزرگی نیست شما دیگر شماره سه من نیستید! "

پنج سال بعد ، با خیال راحت می توانم بگویم که از ترس های اولیه عبور کردم. من نمی دانستم چه انتظاری داشته باشم ، سرانجام با دو مرد شگفت انگیز ملاقات کردم که آنها را پرت نکردم - یکی که به یک دوست عالی تبدیل شد و یکی از نادرترین ماهی ها بود - یک روح روح.

از زمان حضورم در سنگرها ، این 6 نکته مهم برای تسلط بر دوستیابی آنلاین در 50 سالگی است.

بیان سن خود

اگر سن خود را دور بزنید ، درست است زیرا حدس بزنید چه ، آنها نیز چنین می کنند! توصیه من - چند سال اصلاح ، بنابراین در برخی از الگوریتم ها جای می گیرید ، خوب است. تراشیدن یک دهه بدون. ارسال عکس های قدیمی - شماره دو. شما می خواهید که تاریخ خود را کاملاً متعجب کنید ، هنگامی که دقیقاً همان صورتحساب (یا بهتر از آن!) را دریافت می کنید ، و همیشه می توانید در اولین قرار ملاقات خود توضیح دهید که برای پیشی گرفتن از الگوریتم های برنامه ، چند سال سن خود را حفظ کردید. در آن زمان ، ممکن است متوجه شوید که او نیز چنین کاری کرده است. این چیزی است که می توانید درباره آن از وگان ناگو و جالاپنو مارگاریتاس بخندید.

همه طرفهای خود را نشان دهید

اگر به دنبال جذب یک مرد سه بعدی هستید که دارای لایه ها و علایق است ، مال خود را نیز به او نشان دهید. اگر عاشق اسکی هستید ، عکس خود را در دامنه ها نشان دهید. اگر به کتاب علاقه دارید ، عکسی از خود را در یک کتابفروشی بارگذاری کنید. به این فکر کنید که می خواهید چه کسی را جذب کنید و علایق خود را در این زمینه قرار دهید زیرا هیچ کس نمی خواهد با کسی که با او هیچ اشتراکی ندارد ارتباط برقرار کند.

زندگی عاشقانه خود را بازی کنید

این "اگر نمی توانید" به آنها بپیوندید "ضرب و شتم" "است. اگر سعی می کنید زندگی خود را کمتر جدی بگیرید و مانند یک نوع بازی با آن رفتار کنید ، ممکن است کمی با آن سرگرم شوید. یک روز زنان را جستجو کنید تا بتوانید نمایه افراد دیگر را ببینید.

اگر مطمئن نیستید که به چه چیزی علاقه دارید یا به چه کسی علاقه دارید ، به چند سایت مختلف بپیوندید. از طریق احتمالات پیمایش کنید. این به نوعی مانند خرید در یک نمونه فروش است. ممکن است به چیزی خارج از مسیر مغلوب برخورد کرده باشید که به هر دلیلی خیال شما را قلقلک دهد.

شاید کسی شما را بخنداند یا به عنوان "سلام" چیزی شوخ بنویسد. عالی! 50 کاملاً تجربی است. شما خارج از کار و خانواده خود کی هستید؟ دوست یابی اینترنتی مکانی عالی برای فقط امتحان کردن چیزهای مختلف و تعجب خود را با چه چیزهایی استممکن است در این مرحله از بازی به آن علاقه داشته باشید. یک چشمک بزنید ، یک سر تکان دهید. کمی معاشقه کنید.

نمایه شما پرسشنامه ای نیست که شما در مطب متخصص پوست پر می کنید

بنابراین بسیاری از افراد می گویند که "خود به خود" و "سرگرم کننده" هستند ، اما سپس آنها را می خوانند نمایه ها به اندازه تماشای رنگ خشک هیجان انگیز است. مال من کلاهبرداری کالیفرنیایی های SNL بود ، بنابراین من فهمیدم که اگر مردم فکر می کنند من عجیب و غریب هستم ، آنها دور می مانند و اگر کسی من را بدست آورد ، پس برای او horay! به نظر می رسید این یک روش خوب برای جلوگیری از قرارهایی است که ما یخ را در عینک خود می چرخانیم و تلاش می کنیم مکالمه کنیم و به خاطر اینکه DVR برای ضبط "این ما هستیم" لگد می زنیم

در آنجا امن باشید < /h4>

برای پیاده روی خونین در وسط جنگل ملاقات نکنید! این غریبه هم نباید شما را برای قرار ملاقات انتخاب کند. دقت خود را انجام دهید. Google بهترین دوست جدید شما است. اگر در اولین قرار ملاقات هستید و احساس ناراحتی می کنید ، احتمالاً چنین است. گوش دادن به غرایز ماهیچه ای است که باید انعطاف پذیر باشید. هرچه بیشتر به شهود خود متمایل شوید و یاد بگیرید که به آن اعتماد کنید ، احتمال تصمیم گیری هوشمندانه برای شما بهتر است.

تحقیقات بازاریابی

در اولین قرارهای خود بپرسید که آنها در مورد شما چه چیزی دوست دارند مشخصات. شما می توانید شروع به جمع آوری تحقیق در مورد آنچه که به درد شما نمی خورد بخورید و مطابق با آن سرعت را تغییر دهید!

به یاد داشته باشید که قرار ملاقات ، خواه در اینترنت ملاقات کنید یا از طریق دوستان مشترک یا در یک بار ، ملاقات شما سرگرم کننده است. این سفر شماست. شما قوانین را تعیین می کنید و تصمیم می گیرید چه کسی بخشی از داستان شما باشد. برخی از تاریخ ها به پاورقی تبدیل می شوند ، برخی دیگر برای خندیدن در یک ساعت خوش با دوستان شما خوب خواهد بود ، و برخی دیگر ممکن است مکاشفه هایی باشد که قلب شما را دوباره به دنبال چیزهایی می اندازد.

این داستان برای اولین بار در آوریل 2021 در کیونا ظاهر شد .

سلام ، اگر شما برای خبرنامه من ثبت نام کنید کاملاً خوشحال می شوم! بیایید مقایسه خود را با دیگران ترک کنیم (اما این کار را بهتر و سریعتر از دیگران انجام می دهیم).

بیایید به عنوان نویسنده رشد کنیم. بیایید مقایسه خود را با دیگران ترک کنیم (اما این کار را بهتر و سریعتر از ... ربکا کالن به Mojo Writer توسط من خوش آمدید. من آن فیلمنامه نویس لعنتی هستم که میز گوشه ای را در استارباکس سرگرم می کنم. LA… mojowriter.substack.com

ماهی بی نظیر کوی ماهی

ماهی بی نظیر کوی ماهی

Koi.bio یک مجموعه کلکسیونی NFT متشکل از شبکه های متشکل از Ethereum ERC721 و Polkadot است. این یک بازی کارت NFT است که دارای عملکرد جمع آوری ، پرورش ، تجارت ، حراج ، بازی و سایر موارد است. با اتخاذ مکانیزم میان زنجیره ای ، Koi.bio مجموعه های کلکسیونی NFT-KOI مانند Polkadot ، BSC و ETH را ایجاد می کند. ماهی کوی بازی در دسته بازی کارت ویزیت است. او با ارزش تر از کوی است ، احتمال بروز آن کمتر است. نسل اول کارت Koi NFT دارای ارزش لنگر انداز است. همچنین عملکرد توکن تخریب Koi NFT برای بازیابی را دارد که به شما امکان می دهد NFT را به صورت نقدی توسط کاربرانی که نمی خواهند آن را برای مدت طولانی نگه دارند ، از بین برد. نسل دوم کارت های Koi NFT عملکرد جفت گیری ماهیان نر و ماده را درک می کنند. آنها می توانند ماهی کوی منحصر به فرد و با ارزش خود را تولید کنند. رنگ ماهی نیز با توجه به ژن ها به طور خودکار ترکیب می شود. رنگ هر ماهی نیز خاص و منحصر به فرد است. تصویر کارت Koi Fish که به تازگی ایجاد شده است با یک مقدار هش کارت منحصر به فرد علامت گذاری می شود و بلافاصله در زنجیره IPFS منعکس می شود ، و این انتظار اجماعی را دارد که کارت KFI NFT در سال دارای ارزش کالاهای نامحدود خواهد بود. سکوی ماهی Koi دارای توزیع کارت NFT و مزایای هلندی خواهد بود که باعث می شود کاربران بتوانند نقدینگی معامله را افزایش دهند و ارزش NFT را به حداکثر برسانند. KOI مدل حاکمیت جامعه را اتخاذ می کند. به عنوان رمز حاکمیت جامعه ، گردش کلی KOI در زنجیره BSC 60 میلیون است. صاحب رمز KOI نه تنها می تواند از سود هزینه خدمات Koi بهره مند شود ، بلکه عملکرد توکن مدیریت جامعه را نیز بازی کند. استفاده از رمز KOI برای رأی دادن به تنظیمات پروتکل ، مانند ارتقا function عملکرد خاص KOI در آینده و غیره است. دارندگان توکن KOI همچنین می توانند در مورد به روزرسانی ژن NFT KOI آینده و سایر سهام رأی بدهند و توکن Koi را به عنوان LP در BSC تبدیل کنند. آنها همچنین می توانند از KOI پاداش رمز بگیرند. علاوه بر تابع مقدار قابل جمع آوری ، KOI NFT همچنین روشهای بازی زیر را دارد:

1. KOI NFT درآمد معدن را رهن می کند KOI با کارت NFT قرارداد استخراج رهن را ایجاد کرد. تا زمانی که کاربران کارت NFT را از ماهی کوی به دست آمده رهن می گیرند ، آیا درآمد بیشتری از استخراج وام مسکن دریافت می کنند.

2 وام رهنی KOI NFT KOI همچنین تعهد وام رهنی را در قرارداد کارت NFT ایجاد می کند ، به این ترتیب دارنده Koi NFT می تواند ارزش کارت NFT را بزرگتر کند.

پیوندهای KOIBIO تلگرام توییتر Koi.bio

به سمت زندگی بدون پلاستیک

به سمت زندگی بدون پلاستیک

5 ایده برای کاهش ضایعات پلاستیک برای حیات وحش

اعتماد ما به پلاستیک یکبار مصرف به حیات وحش جهان آسیب می رساند. پلاستیک یک مشکل رو به رشد است ، حیوانات بی شماری را در اقیانوس ها ، رودخانه ها و حتی در خشکی تحت تأثیر قرار می دهد. به عنوان یک زیست شناس ، من تصمیم گرفته ام که زندگی خود را صرف صرفه جویی در حیات وحش و حفظ دنیای طبیعی کنم. طی دو سال گذشته ، من شخصاً در تلاش بوده ام تا از مصرف پلاستیک خود بکاهم تا بتوانم مستقیماً بر گونه هایی که برای محافظت از آنها کار می کنم در زندگی حرفه ای خود تأثیر بگذارم.

بطری پلاستیکی با گزش لاک پشت دریایی در ساحل یافت می شود. اعتبار: Gretchen Nareff /USFWS

در اینجا پنج روش برای کاهش ضایعات پلاستیکی و برخی از اطلاعات مربوط به تجربه من در استفاده از این تغییرات وجود دارد. امیدوارم این موارد به شما الهام بخش و بینش دهند تا بتوانید سفر خود را بدون پلاستیک آغاز کنید و به محافظت از گونه ها و مکانهایی که همه ما به آنها اهمیت می دهیم کمک کند.

1. غذای بسته بندی شده پلاستیکی

توت فرنگی در کیسه پارچه ای توسط Emma Nelson

سریع متوجه شدم که یکی از بزرگترین منابع پلاستیک در زندگی روزمره تامین مواد غذایی است که می خریدم.

من شروع به تجدید نظر در خرید مواد غذایی کردم و به دنبال راه هایی برای خرید عمده و بدون بسته بندی پلاستیکی بودم. . من بلافاصله به کودکی و هیجانم در مورد خرد کردن کره بادام زمینی خودم با دستگاه های موجود در فروشگاه مواد غذایی فکر کردم. آیا رایگان شدن پلاستیک می تواند این باشد اما در مقیاس بزرگتر؟ برای من قطعاً همینطور است.

خرید عمده و استفاده از کیسه های پارچه ای توسط اما نلسون

اولین انتقال من خرید مواد غذایی به صورت عمده بود. اینها برای لوبیا ، غلات و سایر مواردی که من به طور منظم استفاده می کنم بسیار مناسب هستند. من حتی برخی از اقلام عمده تعجب آور مانند مخمر تغذیه ای و غلات را پیدا کرده ام. در ابتدا از شیشه برای وسایل عمده خود استفاده می کردم ، اما پس از چند بار ریختن یک شیشه دایره ای برای بیرون آوردن هر چیز از یک شاخه مستطیل شکل ، به کیسه های پارچه ای منتقل شدم و از شیشه های استفاده شده خود برای ذخیره وسایل عمده خود در خانه استفاده کردم. برای مواردی که به صورت عمده به آنها دسترسی ندارم ، مانند روغن زیتون ، بزرگترین ظرفی را که می توانم پیدا کنم خریداری می کنم. ممکن است هزینه بالاتری داشته باشد ، اما به طور کلی هزینه آن پایین می رود و من به دلیل اینکه چند ظرف خریداری نمی کنم مقدار مواد مصرفی را کاهش می دهم.

2. کیسه های پلاستیکی

کیف پارچه ای توسط اما نلسون

من " من در مورد شما مطمئن نیستم ، اما من کیف زیادی قابل استفاده دارم که در غرفه ها یا از طریق اهدا به موسسات خیریه غیرانتفاعی یا خیریه مورد علاقه خود دریافت کرده ام. اینها برای خرید مواد غذایی بسیار عالی هستند و من با گذاشتن مقداری کنار در و اتومبیل مطمئن می شوم که آنها را بخاطر بسپارم. بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی برای آوردن کیف شخصی خود تخفیف ارائه می دهند ، بنابراین نه تنها من در نجات لاک پشت های دریایی و سایر حیوانات وحشی کمک می کنم ، بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی می کنم. بعد از آوردن کیسه های مواد غذایی خودم که جزو برنامه های روزمره من شد ، شروع به آوردن کیسه های پارچه ای اضافی برای تولید مثل قارچ و میوه کردم.

کیسه های پلاستیکی متداول ترین نوع بقایای لاک پشت های دریایی هستند. تصویر توسط NOAA

سالانه تقریباً 500 میلیارد کیسه پلاستیکی در سراسر جهان استفاده می شود ،بیش از یک میلیون کیسه در دقیقه. لاک پشت های دریایی غالباً کیسه های پلاستیکی مصرف می کنند زیرا هنگام قرار گرفتن در آب آنها را با چتر دریایی اشتباه می گیرند. این منجر به شکم پر از پلاستیک می شود و دیگر جایی برای غذا باقی نمی ماند و اساساً لاک پشت ها را از بین می برد. کیسه های پلاستیکی فقط حیوانات منفرد را تحت تأثیر قرار نمی دهند. مطالعات متعدد نشان داده است که کیسه های پلاستیکی نور خورشید ، اکسیژن و مواد مغذی را برای رسیدن به زمین در زیر آنها محدود می کند و بر کل اکوسیستم ها تأثیر می گذارد. وقتی استفاده از کیسه های پلاستیکی خود را کاهش می دهیم ، نه تنها به گونه هایی مانند لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی که در صف مقدم تلاش های حفاظت از آب هستند کمک می کنیم ، بلکه به بچه های کوچک نیز کمک می کنیم: بی مهرگان ، که نقش آنها در اکوسیستم به همان اندازه مهم است اما اغلب غیب شده.

3. نخ دندان

نخ دندان توسط اما نلسون

من هرگز واقعاً فکر می کردم نخ دندان از چه چیزی ساخته شده است تا اینکه با یک گزینه دیگر روبرو شدم. بیشتر نخ دندان در بسته بندی های پلاستیکی وجود دارد و اصولاً از پلاستیک ساخته شده است. شاید خیلی کوچک به نظر برسد که مسئله بزرگی باشد ، اما نخ های پلاستیکی و ظروف پلاستیکی یک مشکل بزرگ پلاستیکی ایجاد می کنند.

زیرا من نمی خواستم نخ دندان را که قبلاً داشته ام بدون استفاده از آن دور بریزم ( من طرفدار بزرگ استفاده از چیزهایی هستیم که قبل از استفاده از گزینه های بدون پلاستیک یا بدون زباله استفاده می کنم) ، من نخ دندان پلاستیکی خود را فقط در زمان کم شدن لوازم خریداری کردم. این نخ در یک بطری شیشه ای وجود دارد و من می توانم دوباره پر کردن (در بسته بندی کاغذی) بخرم ، بنابراین می توانم به طور مداوم ظرف شیشه را دوباره پر کنم. نخ هایی که من انتخاب کردم از ابریشم ساخته شده است که در برخی از امکانات قابل کود پذیری است (با تأسیسات محلی کمپوست خود تماس بگیرید).

4. جامهای یکبار مصرف /یکبار مصرف

جام شیشه ای توسط اما نلسون < p> من نوشیدنی صبحانه خود را دوست دارم ، اما دوست ندارم فنجان های مخصوص رفتن را دور بیندازم ، زیرا می دانم که آنها به احتمال زیاد در محل دفن زباله قرار می گیرند (به دلیل پوشش پلاستیکی و بسیاری از بازیافت ما ، لیوان ها قابل بازیافت نیستند) در حال حاضر در حال پردازش نیست). من یک شیشه شیشه با خودم آورده ام بنابراین هر زمان که تمایل پیدا می کند آماده می شوم. من شیشه ها را ترجیح می دهم زیرا از آنها برای همه چیز استفاده می کنم: نوشیدنی های سرد و گرم ، آب یا حتی غذا. همچنین من مجبور نبودم چیز اضافی بخرم زیرا شیشه هایی که من ترجیح می دهم در واقع شیشه های سالسای دارای تغییر کاربری هستند. مدتی طول کشید تا راحت شدم و از باریستا خواستم از فنجان شخصی من استفاده کند ، اما با کمال آسایش متوجه شدم که اکثر مردم از انجام این کار راضی هستند و مکانهای بیشتری تخفیف برای فنجانهای قابل استفاده مجدد را ارائه می دهند.

< وقتی شیشه خود را فراموش می کنم ، یا از نوشیدنی آن روز چشم پوشی می کنم یا آن را تحویل نمی دهم: اگر نوشیدنی را در کافی شاپ بخورم ، فنجان یکبار مصرف نخواهم داشت. در دنیایی که ما از مکانی به مکان دیگر می دویم ، خوب است که یک ثانیه بنشینیم و نفس بکشیم.

آمریکایی ها هر روز 400 میلیون فنجان قهوه مصرف می کنند. این مقدار معادل بیش از 140 میلیارد فنجان قهوه در سال است. اگرچه لیوان های قابل استفاده مجدد محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، اما من اغلب متوجه می شوم که سطل های زباله و سطل های بازیافت هنوز پر از فنجان های یکبار مصرف قهوه هستند. به همین دلیل من این تغییر را ایجاد کردم ، وامیدوارم این موضوع شما را نیز الهام بگیرد.

5. نی های پلاستیکی

نی ها و فنجان های قابل استفاده مجدد توسط اما نلسون

بزرگترین اتفاق نی پلاستیکی برای من زمانی است که بیرون غذا می خورم. به همین ترتیب ، این مرحله بدون پلاستیک بیشتر به یک عمل در بیان کردن تبدیل شده است. ناراحتی از مردم کاری نیست که من دوست داشته باشم انجام دهم ، بنابراین درخواست هیچ نی همراه با نوشیدنی های من چالش برانگیز است. همچنین وقتی بیرون رفتن با گروهی از مردم احساس می کنم همه من را تماشا می کنند ممکن است مشکل باشد. طبق تجربه من ، وقتی صحبت کردم ، سرورها نه تنها از رعایت آن خوشحال هستند ، دیگران در گروه من نیز با "اوه بله ، من هم به آن احتیاج ندارم" دنبال خواهند کرد. و وقتی شما قادر باشید دیگران را برای کاهش زباله های پلاستیکی خود آسان تر کنید ، نکته قابل توجهی وجود دارد.

برای زمان هایی که نی می خواهم ، من در نی های فلزی قابل استفاده مجدد سرمایه گذاری کرده ام که کاملا دوستشان دارم . من تقریباً همه جا یکی را با خود حمل می کنم. آنها در ابعاد مختلف با یک برس کوچک برای تمیز کردن آنها ارائه می شوند ، و حتی بعضی از آنها کیسه های خنک برای حمل آنها دارند.

Emma> آلودگی

امیدوارم تجربیات من بینشی در مورد اینکه چگونه همه ما می توانیم تغییرات روزمره کمی ایجاد کنیم که تأثیر بسزایی در دنیای اطراف ما دارند ، برای شما فراهم کرده است. همچنین به یاد داشته باشید که این عاداتی است که ما در حال تغییر آنها هستیم و این زمان می برد. اگر در سفر خود فراموش کردید یا قادر به استفاده از پلاستیک نیستید - کاملاً عادی است. اگر به این گزینه ها دسترسی ندارید یا برای شما مناسب نیستند ، احساس نکنید که باید مواردی را که در اینجا ذکر شده انجام دهید. شما بدون توجه به راهی که می توانید به شما کمک کند یک قهرمان حفاظت هستید. با گسترش این کلمه ، آگاهی دادن به خود ، تغییر عادت ها یا کار روی زمین. اقدامات شما و شما نیز مهم هستند.

اگر س questionsالی دارید یا می خواهید تجربیات و ایده های اضافی خود را برای استفاده بدون پلاستیک به اشتراک بگذارید ، لطفاً در زیر نظر دهید. من دوست دارم از شما بشنوم!

توسط اما نلسون ، زیست شناس ، امور بین الملل USFWS

چرا من از پوسته ماهی بیش از Bash و Zsh استفاده می کنم

چرا من از پوسته ماهی بیش از Bash و Zsh استفاده می کنم

مواردی که باعث می شوند ماهی عالی باشد ، هشدارها و افزونه های مورد نیاز شما

عکس اریک ساندرز در Unsplash

یکی از جذابیت های اصلی اپل این است که همه چیز" فقط کار می کنند ". بیشتر افرادی که از محصولات خود استفاده می کنند با ویژگی هایی که منتشر می کنند روبرو هستند و اپل وقت کمی را برای هر چیز دیگری صرف می کند.

ویژگی هایی که آنها حمل می کنند ، صیقل داده می شوند ، دارای پیش فرض های معقول و عمدی هستند. این همان چیزی است که من معتقدم پوسته ماهی تبدیل شده است. هیچ وقت تلف شده ای برای جستجوی وب برای پرونده های پیکربندی که دیگران به اشتراک گذاشته اند ، بهترین افزونه ها برای استفاده یا نحوه دستیابی به ادغام ها با تنظیمات خاص خود است.

این پوسته برای بیشتر افراد منظور شده است ، ماهی مخفف Friendly interactive است پوسته ، به همین دلیل است که می توانم آن را به هر کسی که با آن کار می کنم توصیه کنم.

آنها یک سند طراحی بسیار دقیق دارند. این برای افرادی مانند مدیر سیستم که روزانه به طور مداوم به چندین سرور وارد می شوند ، نیست. هرگز پوسته نصب شده پیش فرض در اکثر سیستم عامل ها نخواهد بود.

هنگامی که آن را نصب کردید ، ماهی را دم کنید ، دیگر در مسابقات شرکت نمی کنید. پوسته ای دارید که می توانید در آن بسیار کارآمد شوید و ابزارهای موردعلاقه تان همانطور که در نظر گرفته شده کار می کنند.

سعی نمی کند در همه موارد بهترین باشد اما ویژگی های اصلی را ناخن می زند که تجربه کاربر را بسیار لذت بخش می کند.

TLDR

برجسته سازی نحو. پیشنهادهای خودکار درون خطی بر اساس تاریخچه. تکمیل برگه با استفاده از داده های صفحه انسانی. پشتیبانی از wildcard بصری. پیکربندی مبتنی بر وب.

بیایید آن را خراب کنیم

برجسته سازی نحو

بدترین حالت من خاطرات باش از نبود این ویژگی ناشی می شود: برجسته سازی نحو.

یک چیز ساده ، شما را به فکر فرو می برد: "وای ، حالا من از پوسته ای از دهه 90 استفاده می کنم!"

< p> می توانید متوجه شوید که در GIF زیر کار می کند ، وقتی سعی می کنم به پوشه_ که_وجود ندارم بروم ، متن قرمز می شود. سپس متن وقتی یک دستور معتبر است آبی می شود.

پیشنهادهای خودکار درون خطی براساس تاریخ

پیشنهادهای خودکار هوشمند به ندرت دیده می شوند ، چه رسد به اینکه در داخل ساخته شوند تیم ماهی به جای اینکه فقط مسابقه را شکست دهد ، فکر کرد که آن را از بین ببرد.

با استفاده از تاریخچه دستورات شما ، دستوراتی را پیشنهاد می کند که می توانید با کلید پیکان راست تکمیل کنید. شما همچنین می توانید همانطور که در این GIF انجام می دهم ، یک بار با یک گزینه + کلید جهت دار راست ، یک کلمه یا پوشه را به طور خودکار تکمیل کنید.

واقعیت جالب ، اگر نتایج جستجو بسیار زیاد باشد ، پوسته ماهی به صورت صفحاتی ایجاد می شود!

تکمیل برگه با استفاده از داده های صفحه man

این بدان دلیل است که ماهی می داند چگونه صفحات مختلف ابزار CLI را در قالب های مختلف تجزیه کند. Git ، Docker CLI ، package.json ، شما اسم آن را می گذارید ، بیشتر دستورات را امتحان کنید و تکمیل خودکار آن را خواهد داشت.

برای دریافت همه گزینه ها می توانید از برگه استفاده کنید.

همه اسکریپت های npm برای این بسته ، با مقادیری از آنچه که در واقع اجرا می شوند ، در TERMINAL WUT

پشتیبانی از wildcard بصری

در Bash ، من هرگز دوست نداشتم برای انتخاب پرونده ها یا محتویات یک پوشه از پرچم های مختلف استفاده کنم.

به طور منظم ، این کار انجام می شود با:

من همیشه یکی از طرفداران آشنایی بوده ام و کلمات وحشی فقط همین هستند. می توانید از آنها در هر دستوری استفاده کنید ، فایلهای دقیق مورد نیاز خود را با سهولت فیلتر کنید.

به عنوان مثال:

پیکربندی مبتنی بر وب

تایپ کنید:

با هر پیکربندی که لازم است لمس کنید ، یک وب سایت کامل را به شما اختصاص داده است.

یک سفارشی سازی کوچک مورد نیاز استto Go the Extra Mile

بسته های اضافی زیادی برای ماهی لازم نیست. من شخصاً فقط از دو مورد استفاده می کنم که بسیار شگفت انگیز است ، زیرا در یک زمان افزونه های Oh My Zsh بیش از 10 مورد بودند.

Oh My Fish

ادای احترام به بزرگ آه من Zsh، omf محبوب ترین مدیر بسته بندی ماهی است. من از این برای نصب فقط دو بسته استفاده می کنم ، یکی برای nvm و یکی دیگر برای Spacefish. >

پشتیبانی از نمایش:

شعبه فعلی Git و وضعیت غنی repo. نسخه فعلی Node.js ، از طریق nvm. نسخه بسته ، اگر یک بسته در فهرست فعلی وجود دارد (به عنوان مثال package.json). به عنوان مثال

پرونده پیکربندی

همچنین می توانید به یک فایل پیکربندی در .config /fish /config.sh دسترسی داشته باشید. اینجا جایی است که می توانید نام های مستعار تنظیم کنید یا برخی از برنامه های افزودنی مسیر اضافی را تنظیم کنید.

Caveats

عدم سازگاری با POSIX می تواند برخی از توسعه دهندگان را بترساند. اما ، واقعاً ، در سه سال استفاده (بیشتر Node.js ، JavaScript ، Ruby و غیره) با مشکلی مواجه نشده ام.

برخی از دستوراتی که از اینترنت می گیرم ، مخصوص Bash است ، من فقط خارج می شوم و پس از پایان کار دوباره به ماهی می آیم. اگر تمایل زیادی به این پست Stackoverflow دارید بیشتر به آن وارد می شود.

سازگاری آسان است

بگویید برای اجرای یک اسکریپت Bash دارید ، با ماهی هایی که هنوز می توانید:

نکته دیگر این است که می توانید این را در بالای پرونده قرار دهید:

و سپس مطمئن شوید که قابل اجرا است:

و voila ، می توانید آن را به صورت زیر اجرا کنید: اسکریپت منظم:

منابع

وب سایت پوسته ماهی آموزش پوسته ماهی را بصورت آنلاین امتحان کنید Oh My Fish package package NVM plugin wrapper Spacefish Fish Shell Theme لیست عالی نرم افزار مربوط به ماهی پشتیبانی از اسکریپت های Bash در ماهی

عشق ماهی

چگونه ماهی را کباب کنیم

عشق ماهی

"مرد جوان ، چرا آن ماهی را می خوری؟"

"جوان چون ماهی را دوست دارم" جواب می دهد.

"اوه ، تو ماهی را دوست داری. به همین دلیل آن را از آب بیرون آوردید و آن را کشتید و جوش دادید. به من نگو ​​ماهی را دوست داری. شما خودتان را دوست دارید و از آنجا که ماهی طعم خوبی برای شما دارد ، بنابراین آن را از آب بیرون آوردید و آن را کشتید و جوش دادید. "

من این داستان را از خاخام آبراهام توئرسکی در این ویدئو شنیدم:

"خیلی از چیزهایی که عشق است ، عشق ماهی است."

چقدر درست است.

وقتی دوستی نداشتم ، حدود دو سال با آن دست و پنجه نرم کردم دیدن این کیفیت در هر شریک رمانتیک بالقوه. گاهی اوقات ، با کسی قرار ملاقات می گذاشتم ، و شاید آنها به من می گفتند که چقدر زیبا هستم - اما این نظر واقعاً چیزی در مورد من نداشت. هر وقت کسی به من بگوید که من زیبا هستم ، به من می گوید که خودشان را دوست دارند. آنها به من می گویند که آنها می خواهند در کنار مردم و چیزهایی باشند که باعث لذت آنها می شود و ظاهر فیزیکی من به آنها لذت می بخشد. اما آنها به من نمی گویند که آنها به من اهمیت می دهند. آنها به من نمی گویند که تجربه زندگی من مهم است ، یا اینکه احساس می کنم برای آنها مهم است.

من طولانی ترین مدت با این مسئله دست و پنجه نرم کردم. من نمی خواستم زیبا باشم - اما پس از آن ، چه چیزی می خواستم؟ زشت بودن؟ آیا می خواستم با کسی که از نظر جسمی منفجر کننده است قرار قرار بگذارم؟

من تا حدی مطمئن هستم ، این امر با تجاوز جنسی من تشدید شد. من دیده ام که عشق شخصی کسی تا کجا می تواند پیش رود. من ماهیگیری ، سرخ شده و تقریباً خورده شده ام زیرا کسی فکر کرده که می تواند از من لذت ببرد و در بررسی احساسات من در این مورد متوقف نشده است.

و شما می دانید ، این همیشه در مورد جسمی نیست زیبایی حتی. من از افرادی که وبلاگ من را می خوانند ، برخی از افرادی که حتی نمی دانند چه شکلی هستم ، از طریق مجازی صحبت می کنم /آزار و اذیت می کنم. اما ، آنها همیشه یک چیز مشترک دارند. آنها فکر می کنند احساساتشان ارتباط بین ما را تعریف می کند. آنها آنقدر روی احساسشان در مورد من متمرکز شده اند که هرگز احساسی که من نسبت به آنها دارم را در نظر نمی گیرند. آنها متوقف نمی شوند و فکر می کنند که چگونه پیامهای آنها را ترسناک می یابم ، و توجه مداوم آنها را تا چه حد بی روح می کنم.

افرادی که مرا دنبال می کنند همیشه نسبت به احساسات من نفرت انگیز هستند ، یا اغلب حتی عصبانی هستند. احساسات من مانعی برای رضایت آنهاست.

عشق بدون مراقبت از تجربه زیسته طرف مقابل ، عشق نیست ، بلکه خود عشق است. یافتن شخصی بسیار لذت بخش ، عشق نیست ، بلکه عشق به خود است. پیدا کردن کسی زیبا عشق نیست ، بلکه خود عشق است. و ، می دانید ، در واقع عشق به خود بد نیست. در حقیقت ، من استدلال می کنم که در نهایت تبدیل شدن به یک فرد واقعاً سخاوتمندانه هم خوب است و هم لازم. فقط ... سخاوتمندانه نیست ، مثل اینکه ما وانمود کنیم اینگونه است. اگر کسی با زیبایی یافتن شما خود را دوست داشته باشد ، این مشکلی نیست. با این حال ، اگر باور داشته باشید که می توانید با این نوع عشق تغذیه شوید ، ناامید خواهید شد. ما این نوع عشق ماهی را در ایده آل می کنیمفیلم ها ، در رمان های عاشقانه ، هر چه - و ، من مدتها آن را شیطان می کردم. اما ، در واقع ، اینجا نه آنجا است.

کسی می تواند خود را دوست داشته باشد و همچنین شما را دوست داشته باشد ، اما اگر فقط خود را دوست داشته باشد ، پس شما را دوست ندارد. اگر کسی فکر کند که شما زیبا هستید ، اما به احساسات یا واقعیت شما اهمیت نمی دهد ، احتمالاً به شما آسیب جدی می زند. و ، این قابل توجه است ، زیرا فرهنگ این پیام را ارائه می دهد که عشق ماهی عشق است. فرهنگ ، به طور م aثر ، نسخه ای از عشق را ارائه می دهد که شخص دیگری است که شما را فوق العاده زیبا می یابد و این بسیار اشتباه است. اگر زندگی خود را صرف جستجوی عشق با تلاش برای یافتن کسی کنید که فکر می کند شما دیوانه هستید زیبا ، عشق پیدا نمی کنید. اگر زندگی خود را صرف تلاش برای یافتن شخصی که فکر می کنید زیبا است ، می کنید ، عشق پیدا نخواهید کرد. شما فقط عشق ماهی را پیدا خواهید کرد.

وقتی صحبت از دوستیابی شد ، وقتی اولین بار در مورد جنگ می خواند ، از عنصر 5 (موجودی که برای نجات زمین فرستاده شده) احساس می کنم کمی شبیه لئلو هستم. . وقتی می بیند که انسانها نسبت به یکدیگر چقدر وحشتناک و خشن هستند ، مثل اینکه کاملاً از اراده خود برای ادامه کار دست بکشد. آیا بشریت حتی ارزش پس انداز دارد؟

آیا بشریت ارزش قدمت دارد؟ به نظر می رسد همه افراد به دنبال این هستند که خودشان را خوب کنند و شخصی پیدا کنند تا احساس تنهایی کمتری در آنها ایجاد کند. آنچه که همه از من می خواستند بسیار خودمحور و مبتنی بر ترس به نظر می رسید. به نظر خیلی بسته بود ، بنابراین در مورد تجربه نکردن زندگی. و ، می دانید ، اگر خوب از نظر فرهنگی صادق بودیم ، حتی می توانستم با آن کنار بیایم ، اما همه آن را به عنوان این چیز عرفانی ، عاشقانه به تن می کردند ، گویی که تمایل به تنها ماندن در یک شب جمعه یک ویژگی دیدنی نیست از زیبایی ماورایی است.

اما به نظر من شبیه کسی بود که می خواهد یک وعده غذایی خوشمزه بخورد یا یک ماشین فانتزی رانندگی کند. ریشه در لذت شخصی داشت و کاملاً پیش پا افتاده ، منطقی و مطابق با دیگر لذت های سرمایه داری ما بود.

در عشق که دیدم هیچ چیز متعالی وجود نداشت. و من خیلی بدبینانه شروع کردم. آیا عشق - عشق واقعی ، عشق سخاوتمندانه - حتی وجود دارد ، یا فقط عشق به خود وجود دارد؟ ماهی عاشق است؟

من فکر می کنم مهمان نوازی به من کمک کرد تا از آن کنار بیایم.

این چیز عجیبی است ، اینکه بخواهید کنار مردگان بنشینید - و مثل همیشه ، اغلب یک چیز بسیار خودخواه . من نمی توانم با انگیزه های دیگران صحبت کنم ، اما می دانم انگیزه های من خودخواهانه بود. من داوطلب مهمان نوازی شدم ، زیرا می خواستم مثل یک فرد خوب احساس کنم ، زیرا می خواستم بیشتر در مورد مرگ درک کنم و می خواهم کاری معنا دار در زندگی خود انجام دهم. این خودخواهانه است به گونه ای که مردم فرهنگ ما عموماً خودخواه نیستند ، اما با این وجود خودخواهانه بود.

و ، در برخی از کارگران همیار من ، من اغلب خودخواهی مشابه خودم را می دیدم - اما ، من شروع به دیدن چیز دیگری نیز کردم. افرادی که مدتها بود این کار را انجام می دادند ، شروع به آوردن دیگری کردندکیفیت عشق به سطح. یک عشق غیر خودی.

یادم می آید یکی از زنانی که داوطلب شدم برایشان داستانی تعریف کرد. او به طور مرتب با زنی در حال مرگ نشسته بود ، یک دوست دار سابق کوچک و بدخلق از یک زن در حال مرگ ، که به ندرت شرکت می خواست. اما ، این مواد مخدر کوچک اجازه می دهد داوطلب گاهی اوقات به ملاقات او بیاید و آنها رابطه برقرار می کنند. در اواخر عمر حیوانات مخدر کوچک ، داوطلب به مواد مخدر گفت که او را دوست دارد ، و وقتی این اتفاق افتاد ، چیزی برای مواد مخدر کوچک و در حال مرگ تغییر کرد. پس از دریافت عشق ، ناگهان خود را در مکانی برای بخشش آن یافت. او پیش خانواده اش باز شد ، به همه افرادی که بیش از حد بدخلق بودند و نمی توانست ببیند که آنها را دوست دارد ، گفت و با همه محبوبش صلح کرد.

چند روز بعد ، مواد مخدر کوچک از دنیا رفت. اما ، تمام آن ابراز عشق برای من بسیار امیدوار کننده بود. داوطلب از عشق ورزیدن به این زن کوچک و بدخلق چیز زیادی بدست نمی آورد ، او با ابراز عشق خود چیزی بدست نمی آورد ، اما به هر دلیلی این کار را کرد. این یک هدیه بود - یک هدیه سخاوتمندانه واقعی ، از نوعی که شاید واقعاً باور نمی کردم وجود داشته باشد.

خاخام توئرسکی از ویدئو می گوید کلید عشق واقعی دادن است و شما نمی دهی به کسانی که دوستشان دارید اما در آخر عاشق کسانی هستید که به آنها می دهید. و این اصطلاحات کاملاً مناسب من نیستند ، اما از هر چیزی که بتوانم بیاورم نزدیکتر است. سخاوت واقعی در افراد وجود دارد که از طریق بخشیدن به آنها دسترسی پیدا می شود.

اما ... نادر است و اغلب از افراد مسن ناشی می شود. من فکر می کنم ظرفیت مهربانی اغلب با افزایش سن افزایش می یابد ، اما ما طوری رفتار می کنیم که گویی عشق به جوانان است. گویی عشق در واقع به حداکثر رساندن لذت شخصی خود یا راحت تر کردن زندگی است. سپس ، ما از عظمت آن تعجب می کنیم - اما چه کسی نمی خواهد از مزایای "عشق" استفاده کند؟ چه کسی نمی خواهد یک زندگی پر از لذت و راحت داشته باشد؟

مدل فعلی عشق ما آن را به چیزی شبیه اتومبیل خودران با صندلی های ماساژ کاهش می دهد. وای ، این احساس خیلی خوبی به من می دهد! این باعث صرفه جویی در وقت من می شود! معجزه است! من در یک ضرر واقعی هستم که چرا این همه را عرفان می کنیم. و من واقعاً در حال از دست دادن این مسئله هستم که چرا ما می خواهیم همه این نوع خاخام های قدیمی را که به نظر می رسد چیزهای بسیار شگفت انگیز دیگری را نشان می دهند ، کنار بگذاریم.